Lekváros Beton

belterjeknek.

Lápi tájm

Mocsarunk kora :

Count Up Timer 2.0 (Updated Version)

Idézhető idézet


"ÉS IGEN, ISMÉT ÍROK, MEGINT MINDENKI ELHALLGAT!
HA ENNYIRE ZAVAROK, MI A FASZÉRT NEM LEHET MONDANI?"

Friss topikok

  • nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus: nyisd vissza a blogot, és add vissza mindenki jogosultságát hozzá!! egyetlen emlékünk meghalt bará... (2021.12.29. 09:53) napihetihavi zenemuzsika, csak, hogy már lapozzunk
  • nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus: @Egyedi nicket kell megadnod: azt sosem értettem én sem mire jó majd beleolvasok a blogodba , az... (2013.03.16. 11:54) Loptamposzt
  • getva: Vanília 2012.10.26. 13:00:01 hát te meg ki a faszom vagy? (2013.01.01. 12:06) Itt az ősz, muskátliról, és egyéb virágokról
  • nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus: lapozzunk ha fécsebúkkról még valaki idetalál van új poszt (2012.01.20. 01:36) BUÉK 2012
  • nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus: van új poszt:) (2012.01.01. 00:12) boldog karácsonyt mindenki:)

Rovatok

Címkék

kutya (3) napi (8) napimacs (4) vers (6) zenemuzsika (9) zsir (6) Címkefelhő

irta és költötte Senki Sem Semmirekellő verse

2011.12.22. 00:06 nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus

 

Baszd már meg a karácsonyfát és a boldog karácsonyt!
Békés-boldog üzenettel tele van a padlásom!
Mért kell már ilyenkor folyton békés-boldog levelet
küldeni a mindenkinek? Nyomnám ki a szemedet!
Nálam is szarabb rímköltők fércművei halmokban
tömik tele postaládám. Hagyd el ezt a szart gyorsan!
Víg ünnepre készülődünk, Csingilingi száncsengő.
Magnéziumos napalmmal átitatott őserdő,
az amit én rád gyújtanék, szívem szerint kedvesem.
Míg te a kis jézusosat énekeled kedvesen.
Nem vagy barát, nem szeretlek! Ne küldj nekem levelet!
Mert ha alkalmam adódik, kitépem a szívedet!
Feltolom a nemzet fáját, talpig a fenekedbe.
Karácsonyi címlistádról a nevemet vegyed le!
Mindemellett legyél boldog, egészséges, ügyes, szép!
De ha még egy üzit küldesz, nyilvánosan téplek szét!
Nem haragszom, ne érts félre, ideges se nem vagyok,
Csak már unom, azt sok szart amit tőletek kapok.
Közléskényszerben szenvedel, vagy csak puszta unalom,
figyelemre vágysz, vagy másért. Nekem mindegy, leszarom!
Írjál másnak, akárkinek, mindegy mit, csak nekem ne!
Vagy ha mégis akkor ne kérd, hogy a nagykést tegyem le.
Remélem, ezt már felfogtad, s nem kell tovább ragoznom
és a véres himbálózó tetemedre rávarrnom!

utólagos engedelmeddel az utókor számára, ne vesszen már el:)

éés persze nagyon boldog szülinapot:DD

 

14 komment

Címkék: sem vers senki semmirekellő

A bejegyzés trackback címe:

https://belterjnek.blog.hu/api/trackback/id/tr183484794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jonnglenn 2011.12.22. 07:11:53

kedves versike

jó hoty rögzítetted

a 'magnézijumos napalmmal átitatott őserdő felgyujtása kifejezetten ettraktív. bár a napalmmal kapcsolatban a magnézijumos jelzőt eddig még nem hallottam mer inkább aluminmumbúl készül

alig se 2011.12.22. 10:17:32

@jonnglenn: és a költői szabaccság az magának smafu?! :)

nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus 2011.12.22. 10:23:40

elég hangyfasznyi betűk , de nem tudom hol lehet a méretet állitani, azt meg hogy miért zöld végképp nem tudom:)

alig se 2011.12.22. 10:25:46

mer a zöld szép szín!
teljesen könnybe vagyok lábadva a mekkhatottságtúl! :)

nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus 2011.12.22. 10:33:54

:DDDD
na, jó, de nem én zöldeltem be , érted:)
na, jó, te ne meghatott legyél, hanem döntögess magadba valami jóféle nedűt, aztán csapassad:))

nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus 2011.12.22. 10:36:05

na, most végre nagyobb, igaz zöldnek még mindig zöld:)

alig se 2011.12.22. 10:36:24

@nida/: Ön ezt Te láttad már, láttam! de azért ide is beillesztem, hogy mijaz oka csak kicsit ivásnak és a nemannyira csapatásnak:

Visszatértem a pampáról
A munkában már nem gátol
Semmi se
Senki se
Nekiül a gálya-gépbe
... Bele kezd a termelésbe
Francba mán
Jóanyám
Ezért szültél a világra?
Szopjak mindig orrba-szájba
Semmi baj
Mert tavaly
Lesz idénből nemsokára
Elmegyek a szabadságra
Vígan ám
Kiskomám
Elfelejtek mindent gyorsan
Melyik műszer hol és mért van
Egyszerű
Lótetű
Üzemmódban csak zabálok
Bambán nézek és szunyálok
Óraszám
Így vidám
És nyugodt az évnek vége
Nem lesz gondom a vetésre
Letojom!
Vakarom
Két kézzel is nemes szervem
Háton avagy hason fekszem
Pihenek
Lihegek
Ha épp isten akként adja
Harapok a finom farba
Ez nekem
Szerelem

nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus 2011.12.22. 10:39:33

@alig se:
igen, értem:))
no, majd amikor mindent eldobsz a kezedből:))
remek kis darab ez is:)

spájdernecc 2011.12.22. 14:35:20

ja magnézium inkább a termitben van...
ha jól emlékszem
na de mindegy is
Kellemes Karácsonyt és bujék!

alig se 2011.12.23. 12:24:54

részemről a megszokott:
mindenkinek mindent!

nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus 2011.12.23. 13:16:29

aki még majd erre lézeng azért éjféltől lesz karácsonyposz is:)
süti beállítások módosítása